ברכות לבוגרות ולבוגרי מחזור א׳ של מש״ר עכו!

אתמול התקיים טקס הסיום הראשון של מרכז שוורץ/רייסמן לחינוך מדעי בעכו – רגע מרגש במיוחד שמסמן אבן דרך משמעותית בהתפתחות, גדילה, והרחבת הפעילות שלנו במש/ר בכל רחבי הארץ.

מחזור א׳ מסיים שנים של למידה, חקירה, ניסויים, סקרנות והתמדה – והופך להיות מחזור הבוגרים הראשון של קמפוס עכו!

אנחנו גאים בכם על הדרך שעשיתם, על השאלות ששאלתם, על האומץ לנסות, לחקור ולהעמיק – ומתרגשים לראות אתכם יוצאים אל השלב הבא.

והחגיגות ממשיכות – היום יתקיים ברחובות טקס הסיום של מחזור י״א, ואנחנו כבר מחכים לחגוג גם איתם את סיומה של עוד שנה של עשייה, למידה והישגים.

תודה לצוותי ההוראה, למשפחות ולכל השותפים שליוו את הדרך – ובעיקר לכם, הבוגרות והבוגרים, שאתם הופכים את החזון למציאות בכל שנה מחדש.

מאחלים לכם להמשיך להעז, לגלות ולשאול שאלות גדולות גם בהמשך הדרך!

דילוג לתוכן